Piće na točkiće – Kako je troje Beograđana razradilo dobar biznis u jeku korone

Jelena je ispričala da su u biznis uložili privatni kapital, a da su se na taj korak odlučili jer su verovali u ideju do koje su došli, prenose Novosti pisanje sajta bankar.rs.

– Prva ideja se javila još letos, ali smo sa ozbiljnijim pripremama krenuli polovinom septembra prošle godine. Kao neko ko vodi računa o svim detaljima, ništa nismo želeli da prepuštamo slučaju. Trebalo je dosta stvari uraditi – pronaći lokal, izraditi web sajt, izabrati vina koje želimo, zaposliti ljude i papirološki sve ispratiti i srediti. Sredinom januara smo bili spremni za početak – kaže Jelena.
Izabrali su pravi momenat za pokretanje jednog ovakvog biznisa, imajući u vidu ograničavajuće okolnosti kretanja kupaca. Veruju da će posao opstati i nakon završetka pandemije:

– Za ovaj startap, korona jeste bila osnov ideje, kao i mere koje su tada vladale, ali smatramo da će se u budućnosti sve više ljudi okretati ovoj metodi nabavke i poručivanja. E-commerce je sve popularnija reč i na našem podneblju. Uzor nam je bila Drizly platforma koja postoji duže vreme (i pre korone). Ona je zabeležila ogroman uspeh, a nedavno je prodata Uberu za veliku svotu novca.

ekapija.com

Share
go top