Dobra ideja u pravo vreme: Beograđani pokrenuli i uspešno razradili biznis u sred korona-krize

U proteklih godinu dana globalna kriza izazvana koronavirusom bacila je na kolena ili potpuno zatvorila brojne biznise, a među najpogođenijima našli su se ugostitelji. No, u jeku krize troje Beograđana iznašlo je način da pokrene i uspešno razvije biznis, i to vrstu usluge koja do sada nije bila dostupna građanima prestonice.
Naime, Jelena Petrović, Jovana Veličković i Bojan Pecarski, koji su inače svi godinama zaposleni u ozbiljnim kompanijama, došli su jednog dana na ideju za pokretanje biznisa, a sve je počelo od toga što su u sred noći, dok je još trajao period policijskog časa u Beogradu, ostali bez pića! I rešili da ga učine dostupnim svima, 24 sata dnevno.
U intervjuu za Bankar.rs razgovarali smo sa Jelenom Petrović, jednom od vlasnika i osnivača.

Vama je zaista to što ste ostali bez vina izrodilo ideju za biznis?
– Baš tako je bilo. Kao i većina ideja za posao, i naša se javila onda kad smo to najmanje očekivali i kao odgovor na naše potrebe koji nisu imale rešenje u tom trenutku. Jedne večeri tokom izolacije, a nakon napornog, radnog dana, uživali smo u ukusu francuskog rose vina. Nakon što smo popili flašu, shvatili smo da nemamo gde da poručimo takvu vrstu pića u večernjim satima. Prodavnice nisu radile, a dostava se odnosila uglavnom samo na hranu. Shvatili smo da u gradu od 2,5 miliona stanovnika, ne postoji opcija dostave pića na adresu. Tako se rodila ideja o sajtu Piće na točkiće!
Dodatno, mi znamo kako izgleda život u ovom gradu – koliko je beogradskih zgrada bez lifta, koliko se dugo traži parking mesto i kako je Beograđanima nabavka postala noćna mora kad pomisle na “teglenje kesa”. Ovako jednim pozivom dobiju piće na vrata u roku od sat vremena, i to već ohlađeno.

https://bankar.rs/tag/pice-na-tockice/

go top